wtorek, 5 grudnia 2017

#13 Przepraszam

Hey

Przepraszam was bardzo, ale jem za dużo...
Mój chłopak od soboty popołudniu jest cały czas że mną bo zmienia pracę i ma wolne...
Od czwartku będziemy pracować razem..
Cieszę się ale przez to nie potrafię jeść tak mało...
Nie daje rady..
Nawet nie mam jak pisać postów i sprawdzać waszych blogów bo popsuł mu się telefon i ciągle korzysta z mojego, więc straszna lipa..
Kończę bo słyszę że już wraca z toalety
Trzymajcie się kochane
Mam nadzieję że coś wymyślę i jednak dam radę.
Nie chce być dalej tłustą świnią.
Nawet nie wiem czy przytyłam
Masakra

4 komentarze:

  1. Kochana, nie musisz jeść strasznie mało i to dopiero jest dieta. Wystarczy, żeby trochę zmniejszyć porcję i też się uda! Więc bez zalamywania się :)
    A czas fajnie spędzisz z chłopakiem. Możecie nawet razem coś poćwiczyć ^^
    Trzymaj się :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło trafić na twojego bloga, fajny masz styl pisania, wymyśl coś i tak jak Czarownica_999 zaproponuj zdrowa dietę - dużo warzyw i już poczujesz się lepiej!
    https://ideallandperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie! Zaproponuj, żebyście razem przeszli na zdrową dietę, razem ćwiczyli. Będzie ci o wiele łatwiej i przy okazji zrobisz coś dobrego dla swojego i jego zdrowia.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń