czwartek, 17 sierpnia 2017

#01 Powrót

Hey

Wróciłam do pisania po długiej przerwie.

Nazywam się Sandra mam 20lat
Prowadziłam tu już dwa blogi:
-Świat bez luster
-Słoń który chce być motylkiem
Niestety zostały one usunięte.

Gdy zaczynałam tu pisać ważyłam 96kg
Schudłam 20kg
Ważyłam już 76kg i wszystko w tym miejscu stanęło.
Niestety w ciągu roku przytyłam około 10kg...
Jadłam bardzo dużo, mieszkam z chłopakiem on ma szybką przemianę materii i to też swoje zrobiło.
Doszło już do tego że zjadam całą czekoladę na raz i np chrupki, ciastka itd.
Ja już tak nie chce...

Postanowiłam tu wrócić, mam nadzieję że znów dam radę.

Jutro rano wejdę na wagę, boję się ale muszę..

Sandra.

8 komentarzy:

  1. Taak, pamiętam cie doskonale. zastanawiało mnie co się stało. Baardzo mnie cieszy że wróciłaś <3 Będę tu zaglądać i wspierać oczywiście. jestem naprawdę dumna ze znowu chcesz coś zmienić ,3 powodzenia, wierze że dasz rade :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjechałam za granicę zapomniałam hasła i tak jakoś zawaliłam.

      Usuń
  2. No Hej! ♥ Powodzenia w takim razie, wierzę, że tym razem wygrasz! Trzymaj się Słonko, trzymam kciuki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba kojarzę Twojego poprzedniego bloga (samą nie pisałam swojego, ale z innymi byłam na bieżąco). Cóż można napisać pod pierwszym postem? Chyba tylko tyle; życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki.

    P.S. Ja niedawno startowałam z wagi 81kg. Nie wyobrażam sobie wrócić do tego stanu... Także wiem jak taki skok potrafi podłamać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak najgorsze uczucie znów być coraz większą ;)

      Usuń